fredag 17 juni 2011

Sadeljakt!

Veckan fortsätter bjuda på regn :( På måndag är det hårdjobb för på tisdag kommer dom upp från Solna, hoppas jag inte drabbas av hjärnsläpp!

Är på jakt efter en sadel till Flisan, vill helst ha en dressyrsadel, sitter bäst i dom. Men det är lätt att gå vilse i sadeldjungeln ..suck!

Blev mer och mer nöjd med hästen, tycker hon är helt underbar! So far so good :)

Just nu öser regnet ner men jag har bestämde tidigare att vi ska grilla, och det SKA vi, inget sketet regn ska sätta stopp!

Igår var jag, mor och barnen på liten shoppningrunda och avslutade med buspalatset.. Alltså, det där med att prova kläder gillar inte jag alls! Good bye X-small, hello Large! Okej, jag behöver inte large MEN jag vägrar gå med tighta toppar som man ser bilringarna under..hua! Vill ha tillbaka min kropp, NU!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar