lördag 13 augusti 2011

Kyliga nätter och en spännande överaskning!

Är det höst nu? Kvällarna och nätterna är mörka och kyliga brrr. Visst det är mysigt med hösten men jag önskar att sommaren kan dröga sig kvar lite till. Ni som känner mig vet ju hur jag känner för vintern, usch och blä!!

När vi köpte Bajonett fick vi veta att det fanns en möjlighet att hon var dräktig. Hon kilade nämligen in till minihingsten Cesar några gånger. Då jag inte kan hålla mig och vänta tills hon gått så pass länge att man kan se den eventuella graviditeten så beställde jag ett test från Pregnamare.

Det var ju inte så svårt att utföra testet men det var många moment och lång väntan. Till slut fick vi se resultatet och visst, hon är dräktig :) Så roligt! Nu hoppas vi att allt kommer gå bra och att den lill* får se dagens ljus i maj nångång :) Vågabäckens första föl! Spännande!

Känns som smekmånaden med Flisan är över och hon testar sina gränsen, eller mina kanske man ska säga. En del knappt märkbara, men dom finns där. Hon är iallafall så lyhörd att hon lyssnar på mina tillrättavisningar.

Här kommer några bilder från en kvällspromenad





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar