tisdag 23 augusti 2011

Stänga hage...

finns det nåt tråkigare?? Tja finns det säkert men just nu kan jag inte komma på något. Är hemma med T idag, bråkig mage, så då kan jag passa på att göra iordning nya hagen. Skönt när barnen är så pass stora att jag kan vara ute och greja, vill dom något så ropar dom bara :)
Känner redan nu att kroppen börjar bli vekare. Detta är något jag får lida för sen. Jag har plockat ner en hage, släpat stolpar och sen spettat ner dom. Har lite jvar men måsta in och äta något. Det är riktigt varmt idag också, blir tillomed svettig på rumpan!! De ni! Not so nice kanske men men ..
Det som är kul med ny hage är att se när hästarna släpps, dom kommer nog ääälska det! Ska se om jag kan filma det och lägga ut det här sen :)

Ikväll kommer jag gå som Gollum (eller vad han heter, Saganomringenäcklet), med vad gör man inte för sina 4-benta ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar