lördag 21 april 2012

Hej Du Vinterland :(

Vaknade upp till ett vinterland! Fy tusan va trist, det som torkat upp så fint i hagen och gården..aja hoppas det försvinner snabbt.

Imorse blev det ridtur i snöyran med Malin och Dunder, och ska jag vara ärlig så glömde jag liksom bort vädret när vi red omkring och pratade :) Så kul!!
Jag har lurat Malin att börja blogga här också, hon har flera års erfarenhet av olika hästar och vi båda kämpar ju med våra travare så det blir ju kul, eller hur :)

Ska fixa  presentations sidor för oss och hästarna och sen kommer det bara att ramla in inlägg och bilder ;) Det bästa är ju att se hur vi utvecklas och att det går framåt..även om det ibland känns som det är omöjligt, men så är det med dessa små liv, det är inte lätt!

Så alldeles snart kör vi! :)

2 kommentarer:

  1. Käre Värld....nu måste jag ju lära mig detta också. ;)

    SvaraRadera
  2. 10 cm blöt, tung snö hade jag på bilen igår morse. Urk! Den försvann fort som tur var. Desto längre tid tar det för vägen och gårdsplanen att torka upp =)

    SvaraRadera