onsdag 18 april 2012

Onsdag

Tiden själv i hagen för Flisan är äntligen över, Malins fina Dunder Sol kom hit igår. Han både syns och hörs ;) Började med att sparka sönder boxväggen så jag och Malin fick agera snickare. Duktiga var vi så nu ska det väl hålla. Flisan och Dunder börjar sakta komma underfund med varandra så vi tog en ridtur och det gick huur bra som helst! Jätte kul att se Malin och Dunder, som ligger långt före oss i utveckling. Kan nog bli riktigt bra det där :)

Hillevi är helt underbar och mår bara bra! :) Två små tänder börjar komma fram också.

Jag vet inte hur jag ska förklara eller visa det, men jag är så stolt och glad över att Bajonett fixade fölningen och att hon är en sån bra mamma :) Punkarponnyn är ett minne blott tror jag, hon känns så vuxen nu hahaha :)

Bilder kommer senare ikväll. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar