lördag 4 augusti 2012

Blixtar och Dunder!

Hej på er!

Hoppas ni har en bra helg! :) Igår fick jag med mig min bästa Elin på ridtur. Hon har inte ridit på länge men är en "gammal" (alltså inte Gammal gammal..ni vet hur jag menar) dressyr ryttare,  hon hoppade upp och red Dundret hur bra som helst. Dom verkade trivas tillsammans, hon sa att han påminner om tidningen "MIn Häst"s Mulle, och det gör han verkligen haha, han gick och knep åt sig gräs och kvistar hela tiden.

Idag har jag skurat stallet, eller iaf Flisans och Dunders boxar, resten tar jag imorgon. Det är hur jobbigt som helst men så kul när man spolar och ser hur skiten rinner av :)

Precis som igår kom det ett oväder med åska och regn förbi. Det dundrade rejält men var snabbt över.

Nu behöver jag en dusch och massa godis! Ha en trevlig lördag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar