torsdag 2 augusti 2012

Från Noll till T R E inlägg på en dag ;)

Det ni! Äh nu jäklar ska vi försöka ta tag i detta.. Förresten, vilken skit sommar! Jag har riktig höst och vinter ångest nu :( Jag behöver en bra sommar för att orka med dom trökiga årstiderna..  Vädret har varit skit, jag har inte gjort det jag tänkt göra osv osv.. Aja, bara att hänga med.

Som Malin skrev så fick vi ju till en galopp och vilken galopp sen! Inte helt perfekt fattat, uppförsbacke och inte "korrekt" dvs från travartrav, men va 17 ibland måste man ju få busa lite ;) Skäms lite för mina glädjerop men jag kan inte rå för det ;) Idag blev det fart uppför samma backe, men idag gick det undan, jisses! Tänk på att jag har ridit travare länge, så galopp är jag inte bortskämd med, helt plötsligt är jag 13-14 igen i full galopp! haha.

Det känns som att hästarna trivs väldigt bra med livet just nu, Dunder börjar få ordning på sin kropp osv. Och VI trivs med dom :) Snart är det tillbaks till verkligheten här hemma, jobb, skjutsa barn plugga osv, så måste försöka njuta så länge det går.

Just det, Bajonett och Hillevi då?! Sist jag såg Hillevi hade hon tappat all fölpäls i ansiktet men i övrigt var hon ullig :) Kommer att hämta hem dom nästa vecka så då blir det massa bilder på dom :)
Bajonett är anmäld till premieringen i Bollnäs den 25e och så ska hon börja köras.

Häst häst häst, finns inget bättre! :)


 Tummen upp! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar