måndag 29 oktober 2012

SNÖ!

Här vräker snön ner! Och som vanligt måste jag berätta att jag hatar vintern ;) Allt blir så mycket krångligare, vattnet fryser så man får ta vattendunkar till stallet, tur att jag har 4-hjulingen ;) Man ska skotta o dona..inte min grej.

Annars då, tja jag har varit i Växjö på min näst sista plugg träff. Nu börjar man känna allvaret! Nästa träff i januari är det bla slutprov! Shit! Då måste ALLT finnas där i huvudet.
Jag körde helt själv ner till Växjö, första gången jag kör Sthlm osv. Hua! Det var läskigt kan jag säga, filer hit o dit, bilar överallt och alla kör som galningar. Jag gillar att köra fort men inte där! Tur att jag är så bra på att behålla lugnet i trafiken, precis som Gunilla Persson i "Hollywood fruar" ;) På vägen hem hade jag iaf en kurskamrat som skulle hem till Uppsala framför mig, så det var bara att haka på där ;)

What else.. Våran söta goa Hillevi flyttar till sitt nya hem i december :( Blandade känslor kan jag säga, men det är bäst så. Jag tror att hon kommer att få det hur bra som helst. Hon flyttar bara till Gävle, det är ju inte så långt bort. Det känns ju lite extra i hjärtat eftersom man har varit med från allra första början. Jag kommer nog aldrig glömma när hon föddes :)



Sötpluttan!
 
 
Jag håller på att starta upp mitt företag, mycket att sätta sig in i! Ska knåpa ihop en hemsida också.
 
Dom stora hästarna går mest och degar, eller Dunder brukar köra ett gympapass i hagen, ibland får han med sig Flisan också ;) Det är ju så när man har mycket att göra, ungar, jobb osv så är det svårt att hålla igång träningen. Men vi gör så gott vi kan ;)
 
Ha det så bra i snön och ta det lugnt i trafiken ;)
 
/J
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar