torsdag 14 juni 2012

AJ!

Gårdagens ritt började med att vi red ut en sväng som uppvärmning. Flisan såg spöken här o där och bjöd på div hopp och skutt ;)
Sen körde vi trav i "gamla" hagen..jäklarns vilken bra ridbana det skulle kunna bli där.. Det kändes hur mycket dom tappat på två veckor av doing nothing.. Så nu är det bara att köra igång igen.

Idag tog jag in alla hästarna och kärde massage på dom stora. Gick igenom Dundret, han har några problemområden (som jag inte tänker ta här utan M:s tillåtelse), men det ska vi råda bot på :) Han tackade för massagen med att veva ut hoven på min vänstra fot och sedan trampa på den högra..mmm det känns kan jag lova.. Två tår är dubbelt så stora och blå..dumma mig som har fel skor.

Flisan gillar att få massage, men hur lätt är det att slappna av sa hon, när hennes pojkvän bankade på dörren, drog i ett av grimskaften hon satt i ..haha han kan den där Dunder ;)

Nu är jag så trött så jag svimmar.. slänger upp några bilder.

Förresten! Är det någon som vill ha sin häst masserad, eller akupressur tex hör av dig! Gör även sadelmallar. Så länge jag går som elev är det GRATIS! ev bensinpengar om det är en bit att åka.
Antingen på mailen janett_79@hotmail eller 070-3537905

Hästen får inte vara sjuk tex feber, stå under behandling, dräktig.


Knåda knåda..


En kvar!
Hehe ;)

Klicka för större bilder.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar