torsdag 1 september 2011

Because I can!

Ja så säger nog Bajonett! Hon har nämligen kommit på hur hon kan ta sig ur hagen så hon har smitit flera gånger. Hon går där på täkten och mumsar massor gräs! Icke bra! Försökte dona ordning hagen ikväll men hann inte klart så jag hoppas jag tar mig upp i tid imorn bitti och göra klart.. annars blir det husarrest för henne.

Vadååå? Jag är ju söööt!

Busfia!

Flisan har koll!

Min trogna följeslagare och stallkompis! Han är en hejjare på att mocka (läs äter skit)!
Btw, jag har inte fått tränset än..hm undra om det blivit något fel..måste kolla upp det.

Träffade på ett gäng bananflugor i köket, urk! Ställde fram en skål med ättika och diskmedel... Undrar just hur lång tid det tar innan dom drar dit.. Fast jag fattar inte, ättika liksom, luktar och smakar inte gott, vad är det så lockande med det?!

Å en sak till, jag är sååå trött på hon Veronika Magoo (nä så heter hon inte), you know "Jag kommer jag kommer jag kommer, jag är nääästan där" tjejen.. Jag hoppas hon hittar fram snart för hör jag hennes låt en gång till kommer jag att få plötslig attack av illamående.. Sorry men kan verkligen inte med hennes låtar.

Klockan är way past läggdags och jag kommer att vara halvt medvetslös imorgon bitti. Så, sov gott!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar