lördag 17 september 2011

Å så var det lördag!

Hur har ni det? Här är det strålande sol och blå himmel :) Underbart! Idag blir det hagbygge hela dagen. Jag började ju på lite smått själv men efter bångstyriga stålpar och tråd i en enda "rul" gav jag upp!

Igår efter jobbet åkte jag och hämtade hö. Jag är ju så nojjig när jag kör släp av något slag. Först när jag kopplat på det måste jag kolla 25 ggr så det verkligen sitter fast och under färden har jag ett vakande öga i back-och sido speglarna. Det är ju iofs bra, men jag har liksom fått för mig att det helt plötsligt ska lossna. Jag har inte varit med om det nån gång, dock har jag tappat ett hjul på hästtransport, under färden, lastad med 2 hästar :( DET var inte kul, men det gick bra som tur var!

Det är mycket som händer omkring mig nu och jag gör mig redo för en förändring snart.

Btw, tips, vad vill ni ha för tips? Om omskolning? Hantering? Skicka ett mail eller skriv här :)

Ha en fin höstdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar