torsdag 8 september 2011

Somewhere over the rainbow

Regn hela dagen igår, känns att hösten är här nu. Igårkväll efter jag gjort klart i stallet och skulle hämta hästarna så fick jag se en sån fin regnbåge. Den gick i en hel båge över vårat hus. Jag hämtade kameran och det blev några bilder på hästarna :)

Idag ligger jag nerbäddad i soffan med huvudvärk from hell, så fort jag är klar här ska jag slå igen mina blå, sova och hoppas det går över. Jag brukar aldrig ha ont i huvudet, kanske stress relaterat? Jobba heltid och vara själv med barn, hund, hästar och hus är inte lätt! Kanske jag måste börja inse att hälsan är viktigare än allt annat. Har ju en fin vän som påpekat det ett antal gånger och såklart hon har rätt i det. Love you E!

Här kommer bilderna då

Lite mörk bild men bågen är fin :)
Dyblöt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar