tisdag 27 september 2011

Whata hell!

Jisses! Imorse hände det en så äcklig grej! Jag hade skjutsat barnen, stressad som vanligt, sprang in på Ica köpte en macka. När jag satt mig i bilen så...hjärnan helt tom! Jag visste inte vars jag skulle eller nånting! Hjärtat bara rusade, svettades och fick värsta paniken! Jag trodde allvarligt jag skulle dö! Försökte tänka "Luugn, andas luuugnt!.. Efter ca 10 minuter så kunde jag köra hem. När jag kom hem så bröt jag ihop, började storböla och ringde HC. Fick prata med en jätte bra sköterska som sa att jag förmodligen fått en panikattack, att kroppen liksom säger ifrån. Jag stressar ju väldigt mkt, mycket på jobbet och mycket hemma nu.

Så, nu ska jag bara ta det lugnt. Göra det jag orkar och känner för ett tag.

Det var verkligen ett uppvaknande! Man ska lyssna på kroppen, hinna njuta av livet, och tänka på sig själv då och då! Ta hand om Er!

Kram

3 kommentarer:

  1. Var rädd om dig, raring! Jag råkar själv ut för panikattacker ibland och det är riktigt otrevligt när det händer. Nu var det längesen, dock - och jag hoppas jag slipper't!

    SvaraRadera
  2. Var rädd om dig gumman...jag behöver dig vet du.. <3 PUSS!

    SvaraRadera
  3. Men lilla vän! <3 var rädd om dig, för bövelen.

    SvaraRadera